sobota, 20 kwietnia 2013

Król Julian - brelok


Dawno niczego nie dodałam na bloga... Bardzo żałuję, bo moje założenie było takie, żeby dodawać posty codziennie lub co kilka dni. Ale pozmieniało się u mnie dużo, doszły nowe obowiązki i prawdę mówiąc ciężko mi wszystko pogodzić. Dziś pokażę Wam strasznego Króla Juliana, którego muszę jeszcze dopracować :) Już od dawna chciałam go zrobić, no i w końcu jest :) A następnym razem wrzucę zdjęcia jednego z najdziwniejszych zamówień jakie dostałam... czyli księdza  :)




13 komentarzy:

  1. Król Julian ! <3 Wyszedł świetnie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAA! moja córeczka aż zapiszczała jak to zobaczyła!!!!BOMBA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! ; ) zapraszam do mnie : http://modelina-i-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Julian byłby zachwycony z takiego breloczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super!
    normalnie krol julian we wlasnej osobie:)
    bedzie mi milo jak odwiedzisz mojego bloga.
    trwa tydzien tutorialowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki fajny! ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie po wiele inspiracji oraz zachęcam do obserwowania ;)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, robisz tak piękne rzeczy, że powinnaś wziąć udział w tym konkursie. Wystarczy, że wyślesz zdjęcie jedengo ze swoich cudeniek, a możesz pojechać do Włoch.

    Buziaki i pozdrawiam J
    https://www.facebook.com/KsiazkoSfera?sk=app_438403016253838&app_data

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione tu dobre słowo :) Każdy komentarz od Ciebie jest dla mnie powodem do radości i kopem do dalszego lepienia :)
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące! :)