środa, 24 października 2012

Dynie

Hej :)
Dzisiaj będą dynie, aktualna pora aż nakazuje zrobić kolczyki halloweenowe, ja natomiast bardziej wkręciłam się w pączuchy z użyciem Fimo Liquid. Pierwsze prace można zobaczyć w poprzednim poście. Muszę porobić choć kilka wzorów na Święto Duchów, wiele osób chodzi wtedy na imprezy i może komuś takie kolczyki przypadłyby do gustu. Dziś będą skromne kolczyki dynie, a w najbliższym czasie pojawią się jakieś halloweenowe wzory :)


 
 
 
 
 
Chciałam podziękować za wszystkie odwiedziny komentarze, których z każdym dniem przybywa :)
DZIĘKUJĘ :)))


4 komentarze:

  1. Piękne dynie :) Cudne :) Zdolniacha z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznee !! :D

    Będzie mi bardzo miło jeśli do mnie wpadniesz, to dla mnie bardzo ważne !! :)


    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromne, ale za to bardzo ładne! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione tu dobre słowo :) Każdy komentarz od Ciebie jest dla mnie powodem do radości i kopem do dalszego lepienia :)
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące! :)