wtorek, 29 stycznia 2013

Babeczki i donuty z pastelową posypką

Dzisiaj znów na słodko. Bardzo lubię te babeczki. Zrobiłam je dla siebie i jest to jedna z moich ulubionych par.
100% ręczna robota :) Uwielbiam od jakiegoś czasu robić babeczki. Coraz lepiej idzie mi z wykonywaniem podstawy, oczywiście przy pomocy mojego ukochanego nożyka (muszę Wam go kiedyś pokazać. Mam do niego sentyment bo dostałam go od przyszywanej babci jak byłam mała- miałam może 5 lat :) Chyba jest w nim jakaś magia bo to przy współpracy z nim tworzę te wszystkie rzeczy... :)


 
 
Podobnie jak te donuty - często goszczą na moich uszach :)
Pasują praktycznie do każdego stroju, są urocze i delikatne.
 
 
 
 
 
 

12 komentarzy:

  1. jakie słodkie babeczki *-*
    podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne babeczki i donuty *.*
    W takim razie czekam aż pokażesz ten nożyk :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają ślicznie i smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodziutkie :) Babeczki świetnie ci wyszły, donuty niczego sobie :D Oj tak pokaż nożyk :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne *.*
    A nożyk pokaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie :3 Muszę przyznać że strasznie podobają mi się Twoje babeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I babeczki i donuty są słodkie, lubię takie pastelowe kolory :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione tu dobre słowo :) Każdy komentarz od Ciebie jest dla mnie powodem do radości i kopem do dalszego lepienia :)
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące! :)