środa, 30 stycznia 2013

Tak to się zaczęło... Moje modelinowe początki :)


Jako, że właśnie mijają 2 lata od początku mojego lepienia, chciałam pokazać Wam jak wyglądało to na samym początku. Są to pierwsze kolczyki jakie wyszły z pod moich rąk ;)Wstyd pokazywać, ale muszę :D


 
 

 
 
 
To są moje pierwsze :D Baaardzo estetyczne, prawda? ;D
 
 
A z tych żabek byłam dumna jak paw, chodziłam z nimi i chwaliłam się wszystkim dokoła :)
 
 
A to prawdziwy hit XD Jak na to patrzę to skręcam się ze śmiechu ;)
Drugi się w dodatku zgubił :]
 
 
Smerfy i Smerfetka - te dwie pary robione są już troszkę później, bo jakoś na wiosnę. Smerfetka była robiona na zamówienie, niestety jak koleżanka je zobaczyła, powiedziała że wygląda jak jakaś staruszka a nie Smerfetka :D Porażka... :)
 
 
 
 
 
 


9 komentarzy:

  1. Ciasteczkowy potwór najlepszy xD Buzia od razu się śmieje :D A wstydzić się nie ma czego, każdy jakoś zaczynał ;) Jak ja se przypomnę moje pierwsze wypociny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszny ten ciasteczkowy potwór:D
    A te żabki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu wstyd pokazać? Mi się wszystkie podobają :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żabki <3 ;D Pamiętam swoje początki (twoje wyroby wyglądają dużo lepiej w porównaniu z moimi ;D), też lepię od dwóch lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, nie jest aż taki źle z tymi smerfetkami :P
    Ja mam swoje wyroby z początków lepienia (a to sprzed pół roku temu) i bywało gorzej, ale dużo się nie zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. każdy kiedyś zaczynał, nie przejmuj się :) moje pierwsze prace są wcale nie lepsze ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Te prace nie są złe ! ;o Smerfy <3
    Tylko ten ciasteczkowy potwór ... XDD

    OdpowiedzUsuń
  8. smerfiątka urocze :3 też mam w pudełku swoją pierwszą parę kolczyków XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! Obserwuję i mam zamiar tu często zaglądać ;) Zapraszam również do mnie na bloga i czekam na komentarz ---> będę bardzo wdzięczna ;))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione tu dobre słowo :) Każdy komentarz od Ciebie jest dla mnie powodem do radości i kopem do dalszego lepienia :)
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące! :)