środa, 23 stycznia 2013

Wkrętki różyczki - czerwone


Chciałabym pokazać Wam zdjęcia kolczyków, które są zawsze na czasie. To niesamowicie uniwersalny wzór co sprawia, że na okrągło mam na różyczki zamówienia. Oto ostatnie- robione dla koleżanki z grupy :)
Swoją drogą bardzo lubię je lepić. Kiedy przypomnę sobie jak wyglądały moje pierwsze różyczki to jest mi naprawdę wstyd ;)
Te już wyglądaja dużo lepiej niż robione 2 lata temu. Bo właśnie mijają 2 lata kiedy spotkałam się pierwszy raz z modeliną :)


 
 
 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. Ale tu fajnie, tak letnio :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne są, tak apropo to rzeczywiście różyczki są zawsze modne ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwie się że ciągle ktoś je zamawia :) Są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne ;) Ja swoje róże zgubiłam .. pół roku temu? jeszcze nie zrobiłam nowych :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne:*
    Obserwuję i liczę na rewanż:)
    Naprawdę świetnie lepisz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie się spogląda na swoje pierwsze prace sprzed lat a potem na te obecne :) Miło zobaczyć różnicę, taką na plus oczywiście.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione tu dobre słowo :) Każdy komentarz od Ciebie jest dla mnie powodem do radości i kopem do dalszego lepienia :)
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące! :)