sobota, 23 lutego 2013

Muffinki z polewą

Dawno mnie już nie było... Powodem jest to, że od około tygodnia nie mogłam dodawać zdjęć. Od utworzenia bloga zdarzają się takie okresy, kiedy absolutnie żadne zdjęcie nie może się dodać. I tak od kilkunastu dni codziennie próbowałam te babeczki wrzucić, no a dziś w końcu się udało :)

W moim życiu w ciągu kilku ostatnich dni sporo się zmieniło. Niespodziwanie dostałam pracę, o jakiej marzyłam od dawna - zostałam nianią :) Będe miała mało czasu na lepienie, co trochę mnie martwi. Po całym dniu biegania i zabawy z czterolatką marzę żeby iść spać ;)

A co do muffinek - moje pierwsze muffinki w postaci kolczyków. Nie wyszły idealnie, ale na żywo wyglądają znośnie. Lubię lepić podstawy babeczek, nie używam do tego foremki i nie odbieram sobie tej przyjemności :) Jednak przy tych czuję mały niedosyt, bo wiem że mogłam zrobić je bardziej równo. Zresztą ocenę pozostawię Wam:






 
 
 
 
 
 
 

15 komentarzy:

  1. Równiutkie, foremka pomagała? :D
    Świetne:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam o tym w poście! :P Właśnie nie są takie równe jakby mogły być, ale w 100% ręcznie robione :)

      Usuń
    2. Przepraszam:< Tak przeleciałam to co napisałas i nie zauważyłam:( Mega zdziwienie, zę 100 % ręczna robota i takie równiutkie:)

      Usuń
    3. Nic się nie stało :) Bardzo dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne , genialne wręcz !

    OdpowiedzUsuń
  3. woow, genialne *..* powodzenia z 4latką! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci wyszły, bardzo równe i estetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają smakowicie. Zapraszam do mnie po wyróżnienie Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają świetnie- a przez to, że nie są idealnie równe wyglądają nawet bardziej autentycznie;) Zapraszam po wyróżnienie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm.... babeczki ;D
    te czekoladowe piękne ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i smakowite - uwielbiam muffinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wychodzi Ci ta polewa! baaaaardzo realistycznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają naprawdę baaardzo realistycznie ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione tu dobre słowo :) Każdy komentarz od Ciebie jest dla mnie powodem do radości i kopem do dalszego lepienia :)
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące! :)