wtorek, 27 listopada 2012

Babeczki - naszyjniki

 
 
 
Taka babeczka, jako naszyjnik. Nic specjalnego, ale bardzo chciałam ją zrobić. Ozdobiłam plasterkami pomarańczy. Z owockami Fimo w moim przypadku wyszło trochę śmiesznie. Nie kupiłam ich do ozdabiania moich modeliniaków, ale wyjęłam je po prostu z szuflady gdzie sobie czekały kilka dobrych lat :) Po prostu używałam ich dawno temu do wtapiania w żel i do ozdabiania paznokci :))) Nawet bym sie nie spodziewała, ze kiedyś ich użyję do czegoś innego :D
 
Z innej beczki: przede mną nie lada wyzwanie. Muszę zrobić modelinowe konie na kolczyki dla mojej koleżanki, która już mnie o nie błaga od roku. Nie wiem jak to zrobię i kiedy znajde na nie czas. Trzymajcie kciuki ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Jak prawdziwe :D
    Czy ta polewa to Fimo Deko Gel? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też muszę zrobić konie, ale za każdym razem jak zaczynam, wychodzi mi jakaś glista :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na Candy ---> koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione tu dobre słowo :) Każdy komentarz od Ciebie jest dla mnie powodem do radości i kopem do dalszego lepienia :)
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące! :)