czwartek, 15 listopada 2012

Wkrętki Kubuś Puchatek

Tak jak już wspomniałam, wykonałam w ostatnim czasie wkrętki z wizerunkiem Kubusia Puchatka :)
A oto one:


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Znów zostałam wyróżniona i znów bardzo chcę podziekować dziewczynom które to uczyniły :)
Chętnie odpowiem na pytania:
 
Pierwsze od Marthy z handmade by . Martha
 
 
 
1. Jesień czy zima?
Jesień! Lubię tą porę, szczególnie wrzesień.
 
2. Rock czy hip-hop?
Rock
3.Kolczyki wiszące czy wkrętki?
Wkrętki, choć wiszące też noszę.
4. Noc czy dzień?
Noc
5. Przedmioty ścisłe czy humanistyczne?
HUMANISTYCZNE. W szkole na ścisłych dosłownie cierpiałam katusze ;)
6. Internet czy telewizja?
Bardziej internet.
7. Czerń czy tęcza?
Tęczaaa :)
 
8. Słuchawki czy głośniki
Słuchawki.
9. Deszcz czy słońce?
Słoneczkoo
10. Okrąg czy kwadrat?
Nie wiem- niech będzie okrąg.
 
11. Pokój wiktoriański czy minimalistyczny?
Raczej wiktoriański, minimalizm mnie nie przekonuje.
 
 
I kolejna nominacja od Wiktorii z autumn-lives.blogspot.com/
 
 
1.W jakim woj. mieszkacie ?
śląskim

2.Co jest dla was ważne w życiu ?
trudne pytanie, ciężko tak jednoznacznie stwierdzić. Na pewno rodzina, druga połowa, przyjaciele...

3.Czy lubicie pisać na blogu ?
Tak, szczególnie kiedy mam coś nowego do pokazania :]

4. Prowadzisz febla ? jak tak to daj link ;)?
yyy... nie mam czegoś takiego :]

5.Jakie macie hobby?
Lepienie z modeliny, jazda na rolkach, badminton :)

6.Kim chcesz zostac w przyszlosci?
Nauczycielem w przedszkolu

7.Co robisz w wolnym czasie?
Lepię, spotykam sie z przyjaciółmi, chłopakiem...

8.ile spedzasz czasu na lekcje (dziennie)?
Już nie odrabiam lekcji :D

9.Macie zwierzątko ? jak tak to jakie?
Ukochaną suczkę Sarę

10.Z czego korzytacie : /komputera , laptopa czy może tabletu ?
Z netbooka

11.jaki mcie model telefonu ?
Samsung


DZIĘKUJĘ ZA NOMINACJĘ, JEST MI Z TEGO POWODU MIŁO :)))












1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każde pozostawione tu dobre słowo :) Każdy komentarz od Ciebie jest dla mnie powodem do radości i kopem do dalszego lepienia :)
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące! :)