środa, 7 listopada 2012

Naszyjnik Misio

Taki Misio powstał pare dni temu :)
Niestety, wyszły brzydkie zdjęcia, robione w niezbyt sprzyjającym świetle...



 
 
 
 
 
 
 
Miałobyć więcej zdjęć, niestety mój internet odmawia posłuszeństwa :]
 
 
I jeszcze cudowna wiadomość! Zostałam wyróżniona przez Agrafkę w Liebster Blog ! :)
Z chęcią odpowiem więc na jej pytania :)
 
1. Chciałabyś, żeby teraz spadł śnieg? :)
  • Nieeee, ponieważ za nim nie przepadam :) Mógłby spaść 23 grudnia i stopić się zaraz na początku nowego roku :)
                                                 2. Co chciałabyś dostać na gwiazdkę?
  •       Chciałabym, żeby wróciła z Niemiec moja Mama :)

                                                3. Czy tęsknisz za latem?
  •        Oj, bardzo :(
                                                4. Co najbardziej lubisz w zimniejszych porach roku?
  •        Nie mam pojęcia, wolę cieplejsze pory :) Może klimat świąt, ale odkąd od początku listopada pojawiają się świateczne motywy to cała ta magia gdzieś ginie... I jeszcze przyjemne wieczory przy piecyku, z Ukochanym u boku :)
 
                                               5. Czego lepienie sprawia ci największą przyjemność?
  •        Hmm. Chyba owoce, warzywa, kwiaty... No i zwierzaki, postacie z bajek. Ostatnio spodobały mi się donuty i ozdabianie ich Fimo Liquid'em :)
 
                                               6. Ile zajmuje si ulepienie jednej rzeczy?
  •          Zależy co to jest, z reguły niedługo. Czasami kilkanaście minut, czasami pół godziny...
                                               7. Ulubiony owoc?
  •          Banan :) Lubię też borówki amerykańskie, arbuzy, a teraz mam fazę na mandarynki
                                             8. Jaką czekoladę najbardziej lubisz?
  •           Jeśli chodzi o marke to chyba Milka, oczywiście najlepiej smakuje czekolada niemiecka, przysłana do Polski :) No i Kinder Czekolada. Lindt-poezja ale od wielkiego święta  mogę sobie na niego pozwolić:D Oj, mogłabym napisać wypracowanie na temat czekolady :D
                                            9. Co robisz od razu po powrocie ze szkoły?
  •          U mnie sytuacja jest bardziej nietypowa niż u większości blogerek. Studiuje zaocznie i na uczelnie jeżdzę w weekendy, spędzam na niej czasem 12 godzin. Jak wracam do domu to jem i idę spać :)

                                           10. Jakie masz zainteresowania oprócz modeliny?
  •         Od niedawna kuchnia i gotowanie, pieczenie itp :) Zawsze tez interesowałam sie zwierzątkami, szczególnie psami i całą kynologią. 
                                           11. Gdzie kupujesz półfabrykaty
  •         Najczęściej w sklepiku z elementami do tworzenia biżuterii który znajduje się koło mojej uczelni :) Ale także przez internet.
 
 

6 komentarzy:

  1. ja też zostałam wyróżniona to fajna sprawa :)

    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny misio. :D

    life-of-modeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chcę żeby moja mama wróciła z Niemiec :<
    I mój brat także studiuje zaocznie , więc mniej więcej wiem jak to wygląda. Rekord bycia na uczelni to od 7 do 21 xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny jest misio :) Również lepię biżuterię z modeliny.
    Zapraszam do oglądnięcia http://modelinowemaluchy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Supciooooooo!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione tu dobre słowo :) Każdy komentarz od Ciebie jest dla mnie powodem do radości i kopem do dalszego lepienia :)
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące! :)