niedziela, 2 grudnia 2012

Niebieska babeczka - naszyjnik

Taka babeczka z bitą śmietaną. Nic nadzwyczajnego, ale pokażę ;> Spód oczywiście robiłam sama, bez użycia foremek. Zrobiłam go z brokatowej modeliny, która leży i leży od moich urodzin i jakoś nie mogę jej spożytkować bo szczerze mówiąc, wygląda trochę kiczowato. Bardziej nadaje się dla dzieci :) Pomyślałam jednak, że na brokatowe spody do babeczek będzie w sam raz :)


 
 
Jakby tego brokatu było mało, to wpadłam na genialny pomysł posypania śmietanki... i chyba trochę przesadziłam :P


 
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. niby prosta ale ma swój niezaprzeczalny urok ^^
    może przez ten połysk? ;>
    a bitą śmietanę z czego zrobiłaś? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z silikonu, niestety praca z nim coś ciężko mi idzie i to widać :) Ale dzielnie walczę :D

      Usuń
  2. Dobry pomysł z brokatem na kremie :)
    A spód profesjonalnie wykonany :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione tu dobre słowo :) Każdy komentarz od Ciebie jest dla mnie powodem do radości i kopem do dalszego lepienia :)
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące! :)