środa, 5 grudnia 2012

Świąteczna broszka - ludzik

Wkońcu i ja mogę pokazać Wam coś świątecznego. Jakoś w tym roku nie mam weny na świąteczne kolczyki. Na pewno powstanie wiele świątecznych nowości, które będę na bieżąco przentować :)

Oto świąteczny pierniczek lub ciasteczko, bo na piernika jest niestety zbyt jasny :) Widziałam go na innych blogach, z tym, że swojego wykonałam całkowicie ręcznie bez użycia foremki ;)
Oczywiście ma pewne niedoskonałości, ale jest nawet podobny do tego foremkowego :)



 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Wieeeeeeeeeeeeeeeeeelki plus, za to, że nie jest z foremki :D
    Ostatnio na blogach jest jakaś plaga z tymi foremkowymi, piernikowymi ludkami. A twój na pewno wyróżni się z tłumu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny!
    Wyszedł idealnie, super, że nie z foremki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! Ja też uważam,że jeżeli zrobisz go zuuupełnie własnoręcznie- jest jedyny i wyjątkowy. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione tu dobre słowo :) Każdy komentarz od Ciebie jest dla mnie powodem do radości i kopem do dalszego lepienia :)
Odwiedzam wszystkie osoby komentujące! :)